Flytta fram klockan

Plötsligt är klockan halv tolv för att man flyttade fram klockan...
Mina stora kids har jag väckt då dom ska kunna somna ikväll. Dom vänder på dygnet rekordsnabbt.
Sofia har haft en kompis som sov över och när Chris gick upp klockan fyra så gick jag på toa. Vad hör jag då? Jo kacklande och skratt från två tonårsungar på nedervåningen. >:-(
Sura mamman tvingade upp dom. Ja i morse alltså. Så dom har inte sovit jättemycket. 

Inga kompisar mer för henne på ett tag då...

 

Igår var vi ute på gården men gick in igen efter bara 40 minuter för det var ju helt sjukt kallt. Nu kan jag knappt knäppa dom två översta knapparna på jackan längre så nu får det bli vår! Det måste, för jag har inget att ta på mej!
Satt och såg på trädgårdsprogram nyss och kände bara: Å nu vill jag verkligen att det ska bli varmt! Det e ju för fasen redan april ju! Snart i alla fall.


Nu börjar lilla herren bli lite trött.. Sovadax snart igen då.
Vad ska vi hitta på idag?
Har ingen bil, den behövde Chris idag.
Får väl ta en promenad runt området igen med jackan som inte går att knäppa. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback