Foglossningar from hell!

Det brukar vara bra på måndagarna annars eftersom jag fått vila över helgen men nu pajade ryggen redan på förmiddagen!
På kvällen vid mötet var ryggen helt fucked up. Kunde inte gå. :(
Helt katastrof ju, så här kass har jag aldrig varit innan i ryggen med nån av dom andra barnen.
Med både Sara och Sofia jobbade jag heltid ända till slutet. Större barn dock.

Lyckades ändå köra hem och hämta min make och son och så åkte vi till Kållered och hämtade en tvillingvagn. Oh my, va big! Tycker att vår brio sing har varit bred i bakhjulen men då ska vi inte prata om vad en tvillingvagn är! :D

Imorgon blir det läkaren. Få se vad hon säger...
Nu e det dags för natten.
Sov så sött! Natti natti!

Tyvärr har jag bara dåliga bilder tagna i mörker att bjuda på men jag ska ta bättre när det är ljust ute:


Kommentarer
Postat av: N

Tvillingvagn???

Svar: Ja N en vagn som två barn kan åka i heter så. Men vi ska inte ha tvillingar. Det är Eskil och den nya bäbisen som ska åka i den. :)
kattitingeling

2013-03-04 @ 23:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback