God middag

När gubben är hemma får man mycket gjort. Men då har jag ju hjälp med Eskil hela tiden så det kanske inte är så konstigt.
När jag är hemma med Eskil tar vi det lugnt på förmiddagen och hittar på nått på eftermiddagen istället.
Nu e Chris hemma idag och imorgon så då har vi redan hunnit handla och varit borta hos min chef med ett papper som ska till försäkringskassan och kikat på kakel, golvplattor och fått massa badrumsinspiration. Vilken rolig affär!
Nu har vi det mesta färdigplanerat.
Imorgon blir det träff med banken och sen är det bara att dra igång det hela.

Fick ont i fogarna igen men om jag vilar lite nu och jag känner att jag orkar tar vi en liten tripp ner till Östhjälpen sen i eftermiddag. Dom öppnar tre.
Kanske blir det lite tapetsering om jag har tur också. :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback