God morgon

Eskil sov till tjugo i åtta så jag känner mej rätt utvilad.
Idag stannade han hemma med mej. Jag känner att det är det är jobbigare att ta honom till förskolan än att ha honom hemma.
På förskolan sover dom i vagnar ute så jag måste packa in vagnen i bilen här hemma, sen ta ur den vid förskolan och sen är det samma procedur när jag hämtar. Man kan inte lämna vagnen där, dom står ute.
Han sover inte lika bra på förskolan heller.
Sen blir det många gånger kläderna ska på och av också. När vi är hemma så kanske vi klär på oss en gång när vi går ut eller åker nån stans.

Imorgon är Chris hemma så då är han hemma igen men på torsdag har vi tid på banken så då får Eskil vara på förskolan en stund.
När vi varit där drar vi igång badrumsrenoveringen! Wohooo! Spännande. :)

Idag blir det lite städning om ryggen tillåter.
Sen ska jag boka tid på spa till mej och mina kusiner som kommer nästa vecka.

Nu dör mobilen så den måste på laddning! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback