God morgon i stugorna

Idag ska jag lämna Eskil på förskolan lite senare sen åker jag till sjukgymnasten.

Ikväll har jag bestämt tid att åka och kika på en fåtölj som min man ska få till sin allra egna. :) Han tycker att våran soffa är liten och trång.
Då blir han glad kan jag tänka mej.
Just nu sitter han i vår korg-gungstol
eller vad man nu ska kalla det och den är inte bekväm. :(

Jag har slängt in en tvätt och dammsugit. Eskil har hunnit bada och busa en hel del.
Hans favoritord just nu är: ramlade. :)
Oj den ramlade och den med och den... Allt ramlar just nu! Det är roligt att hjälpa saker att ramla också... ;)
Han förstår allt man säger till han nu, det är så roligt för man kan ha en konversation på riktigt.

Nu har jag börjat vänja mej vid att vara hemma. Kan till och med tycka att det är riktigt skönt!
Har inte alls ont i ryggen mer, förutom när jag lyfter och bär saker. Ibland också när jag gått mycket. Så det försöker jag undvika och det kan man ju när man är hemma. På jobbet går det ju inte att göra det precis.

Nu ska vi börja klä på oss!
Ha det fint!

Den obekväma korg-gungstolen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback