God morgon

Jahapp. Då är man hemma.
Det blev ett abrupt slut. Från ena dagen till den andra, bara sådär.
Fick en liten kris igår och kände mej lessen och nedstämd.
Idag känns det lite tomt.
Det känns som ett nederlag även om det kanske egentligen är tvärt om.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.
Jag tror att jag ska skriva en lista med massa saker som jag vill göra och hitta på, både stora och små saker - så att jag har massor att se fram emot. När jag känner mej rastlös och deppig ska jag kolla på listan.
Bra idé. Det ska jag göra direkt.

Eskil ramlade igen igår när han var ute och skrapade kinden. Han är verkligen inne i en period då han bara ramlar och slår sig hela tiden.
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback