Häng och fläng

Lördag igen och det innebär ett fasligt körande fram och tillbaka.
Kör Sara till ridningen vid elva ungefär och hämtar halv två. Sen kör jag ner henne till dansen vid tre och hämtar fyra.

Har ägnat mej åt städning igen.
På kvällarna är jag så humla lat och orkar inte tömma diskmaskinen så diskbänken brukar vara överfull med disk. På morgnarna har jag lite mer ork men då blir det att tömma maskinen och fylla den och köra på en gång. Sen e det samma visa på kvällen. :D Typiskt mej.

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att Eskil ska somna i sin säng.
När Sari och Marjo var här så flyttade vi tillbaka spjälsängen in i vårat rum så dom skulle ha plats att sova nånstans.
Sen blev den kvar...

Idag har Eskil varit väldigt trött. Han somnade ganska sent och vaknade rätt tidigt. Nu tror jag att han har somnat.
Han har busat och lekt hela morgonen och pajade en lampa också. Tur jag kunde laga den.
Han gillar schäslongen också. :)
Observera den fina blomman jag fick av svärrissarna.

Ska vila mej en stund också nu!
Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback