Lugnt och skönt

Nu har den trotsiga tolvåringen åkt till sin kompis, jag har städat hela övervåningen, Eskil sover och jag sitter i soffan och spelar Candy Crush och dricker varm choklad med grädde.
Underbart!
Femtonårigen har jag sett en gång idag. Hon kom upp och åt lite frukost, gosade med Eskil och sen har hon varit nere på sitt rum.

När mina kusiner var här så köpte jag en kanna och sockerskål som passar till min service som jag beställde på Ellos för tusen år sedan. Hittade på DeModa.
Av Marjo fick jag även ett kakfat som passar till. Det diffar lite, lite i färgen bara men det gör inget.

Vad gör ni idag?
Jag tänkte passa på att vila lite kanske nu när det är så tyst och lugnt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback