Snark

Eskil är på förskolan och jag la mej och vilade en stund.
Blev väckt av att läkaren ringde. En tredje läkare. Hans bedömning var - också - att mina knölar i armhålan inte var farliga och han hade till och med ringt en specialläkare på Östra för att vara på den säkra sidan.
Han trodde att det var irriterade hårsäckar som fick lymfkörtlarna att bli irriterade också och tyckte att jag inte skulle raka mej under armarna...
Jag är lite gammaldags där och rakar mej helst men jag får väl vara lite modern ett tag då och lyssna på farbror doktor.

Däremot skulle jag dit och ta ett till prov eftersom mitt B12 var lågt så jag får väl åka dit innan jag hämtar Eskil.
Dom ville helst låta knölarna vara eftersom jag är gravid så just nu gör dom ingenting åt det.
Den 8 april har jag fått en ny tid till läkaren så då hoppas jag att det blivit bra tills dess. Är lite öm i armhålan och vid sidan av bröstet.

Har även fått en ny tid ganska snart till MVC för hon ville kontrollera så att mitt järnvärde stiger igen.
Tur att dom är ordentliga och engagerade.

Nu ska jag nog äta lite tror jag...
Eller så fortsätter jag att sova.
Skulle behöva handla men jag får vänta tills Fia kommer hem så ska jag fråga om hon kanske kunde följa med och hjälpa mej.

Det blir nog äta ändå... Kurr kurr i magen.
B12 finns tydligen i ägg, mjölk, kött, lax mm... Då skriver vi upp det på inköpslistan!

Bild Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback