Sömnproblem

Den här graviditeten alltså...
Vad har jag INTE drabbats av denna gång?
Dom sista tio veckorna i alla fall har jag vaknat mitt i natten antingen av att jag behövt gå på toa eller av att Eskil vaknar till och sen är det kört!
Ligger och vrider mej minst en timme och har jag tur så somnar jag sen men ibland e det lika bra att gå upp.
Funderade på om det var för att jag sov middag men jag somnar ju på kvällen utan problem och sover inte bättre om jag inte sovit middag.

Har också börjat få kramp i vaderna, blivit täppt i näsan och fått förvärkar som har börjat komma nu när jag stressar.
Så sömnproblem, foglossningar, brist på järn och b12, knölar i armhålan, kramp i vaderna, förvärkar och nästäppa. Vi ska inte glömma dom snygga mörka ringarna under ögonen som antagligen beror på en kombination av sömnsvårigheter och brist på järn och b12.
Vad ska jag få här näst?

Tio veckor kvar nu.
Jag sa att jag skulle försöka njuta av den här graviditeten för nu är det sista gången men det känns lite svårt för tillfället. Vill mest bara att det ska vara över.

Så. Nu har jag gnällt färdigt.
Agenda idag:
Ska till chefen med papper, efterkontroll till läkaren för att kolla upp Eskils öron, handla presenter och sen nio-års kalas och (ja vad fyller hon nu? 30+ nått) kalas för kusin Erika hos kusin Sanna.

Bjuder på SÅ snygg bild från igår, v.30.
Observera dom snygga ringarna under ögonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback