Trött på mej själv

Igår blev jag riktigt trött på mej själv för jag var så slö och orkeslös.
När jag vaknade i morse så bestämde jag mej för att denna dagen skulle bli bättre än igår.
Började med att fylla diskmaskinen och dammsuga efter att vi ätit frukost och städa alla dessa miljoner leksaker som inte vill stanna i Eskils rum.
Sen tog jag tag i massa samtal. Blir tokig på alla dessa papper som ska till försäkringskassan och arbetsgivaren och hit och dit. Det tar aldrig slut!

När det var klart tog vi på oss kläderna och gick ut en timme. Eskil gick och gick och upptäckte hela vårat område.
Vilket fantastiskt väder! Gud så gött!
Har honom hemma idag, han har blivit förkyld - igen!

Nu sover han i sin säng och jag tänkte göra detsamma. Fast kanske inte i hans säng utan min egna...

Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback