Tröttis

Träffade min gamla kollega och gav henne alla mina gamla kunder och alla kort från varenda person jag träffat under tiden jag jobbade med MK.
Skönt att bli av med dom.
Jag fick en fin liten plånbok eller necessär och ett fint doftljus. :)
Eskil somnade såklart i bilen och när vi var hemma igen och skulle lyfta in honom så vaknade han så klart. :-/
Han fick sova Max en halvtimme.

Vi hann vara hemma en liten stund och äta lite lunch och sen var det dags för MVC.
Hade gått upp ytterligare två kilo så nu väger jag 76! :-S
Mitt järnvärde var lite katastrof. 102. Inte så bra, så nu får jag äta två järntabletter om dagen.

Efter MVC åkte vi och hälsade på Chris föräldrar och lämnade en blomma.
Stackars svärmor, hon är helt förtvivlad. :(

Nu är vi hemma igen.
Chris hjälper Heidi och Staffan att hämta en soffa som dom fyndat på Blocket.
Eskil somnade i bilen hem och han sover än. Få se hur länge han sover. Han kanske vaknar kl tre på natten nu?
Jag är också trött. Har ont i fogarna igen. Varje gång barnmorskan mäter magen så trycker hon på blygdbenet och efteråt har jag galet ont. Får säga till nästa gång kanske? Eller vad gör man? "Mät inte magen... Jag får skit ont!"
Okej... Men det e lixom därför du e här... :-/
Nu kollar jag på Bygglov.
Ha en trevlig kväll!

Eskil hos farmor och farfar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback