Zzzzz

Vi stannar hemma idag från dagis för Eskil har sovit så dåligt och vaknade vid sex. Han kommer inte att orka vara vaken mer än max en timme till.
Sen sover han ju så dåligt där så det är bättre att han får sova ordentligt här hemma.
Känner inte det minsta att jag har lust att ge mej ut i den där iskylan och lyfta vagn fram och tillbaka just nu heller när jag är så här trött.


 Vi läser lite böcker i soffan men snart ska jag nog äta lite, har inte ätit frukost än, bara en banan.
 
Igår kom min väninnas gubbe förbi med två flyttlådor babykläder som vi lånat till dom. Det var jättefina kläder men det var inte det vi hade lånat ut till dom. :-D Jag får väl ringa och höra med henne.
Nu har jag mastodont- tvättning framför mej, dom har nämligen hundar och det började klia i näsan direkt när jag rotade i kläderna.
Dagens projekt kanske...?
 
Nä nu måste jag äta lite!
Hej hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback