Är det roligt...?

Är det verkligen kul när det är så HÄR varmt? Jag håller på att smälta bort!
På måndag går jag in i vecka 38.
Jag är verkligen helt otymplig och astung. Lite synd om Eskil. Jag orkar inte springa efter honom mer och när vi går ut så drar han bara, helst ut till parkeringen för att kolla in bilarna. Blir rätt nervös.
Sitta i vagnen är ju bara så trist så det känns ju inte som ett alternativ heller.
När Chris jobbar blir det lite halvtråkigt för honom.
Har utnyttjat mina stora barn och dom har oftast velat följa med ut och då kan dom hjälpa men nu e dom hos sin pappa.
Jag ska pallra mej ut ändå snart. Ska bara samla kraft! Det är såååå varmt! Blah!

 

 

Eskil vinkar så snabbt att handen inte ens syns. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback