Avbokningar

I förmiddags ringde dom från läkaren och frågade om jag ville komma imorgon kl ett för dom hade fått en avbokning.
Ja visst det går bra sa jag.

Sen ringde jag Sahlgrenska sjukhuset och undrade angående lappen jag fått ifrån dom. På måndag hade jag tid där angående mina knölar i armhålan. Läkaren som skickade remissen hade ju sagt att man skulle kolla med ultraljud men på lappen stod det mammografi. Röntgen är ju inte helt optimalt när man är gravid.
Men det var ultraljud fast det inte stod det och så frågade hon om jag kunde tänka mej att komma imorgon kl 10.30 istället för dom hade fått en avbokning. :D
Javisst kan jag det sa jag så från att dagen var helt tom ska jag åka hit och dit imorgon.

Idag har jag mest tagit det lugnt.
Chris och Eskil har varit ute och lekt och upptäckt Partille i flera omgångar och jag gjorde kalkonpaj. Det var gott.
Sov middag i två timmar också. Och nu är det dax att sova igen...
Halsbränna har jag också. Blä.
Men god natt på dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback