Blev visst lite arg

Eskils sandiga utebrallor hamnade i den rena tvätten som låg i en balja i vardagsrummet och sen i soffan. Det blev sand över allt och ryggen började strejka direkt.
Jag blev så jäkla arg och började kasta saker omkring mej och gapa: Jävla svinstia, jag vill inte bo så här!
Stackars Chris. Han flydde med en låda till återvinningen och lämnade surkärringen ensam.
Förstår honom stackarn. Hade jag också gjort.
När jag dammsugit bäddade jag rent i vår säng och skurade vardagsrummet och fick ett flipp på hur set såg it i linneskåpet. Rev ut allt och började vika om. Nu ska allt få plats snyggt och prydligt där i och jag ska till och med få plats med babyns och Eskils sängkläder - vänta bara och se innan jag e klar!

Hann inte bli helt färdig innan det var dags att åka till vattenpalatset och hämta Sara.
Nu sitter jag här utanför och väntar. Dom är sena... Fast jag ser Sara där inne, men med bara några få klasskamrater. Nu verkar dom börja komma ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback