Bönhörd! :)

Jag ska mig önska mej nått större än bara lite energi för jag blev bönhörd!
Jag fick energi från ingenstans och hoppade upp och började agera.
Sorterade bort Eskils kläder som blivit för smått och fyllde på med nytt, sen började jag dammsuga bakom och under sängen och även skura golv där och sen ute i köket också.
Så nu önskar jag att bäbisen föds inom 3-4 dagar! Tack. :)

Fick ont i ryggen så klart och jag gnäller om det varje dag - jag vet och alla säger att jag borde vila och ta det lugnt. Men jag tar hellre ryggontet eller förvärkarna om jag känner att jag åstadkommit nått vettigt än att känna att jag bara legat i sängen eller suttit i soffan och hela dagen försvann och ingenting blev gjort.
Livet blir helt meningslöst då.

Sitter i fåtöljen och har slängt upp mina svullna fötter på en stol.
Smakade på mina cupcakes nyss. Dom smakar som kärleksmums eller mockakaka. Jättegoda! Nam nam!

Nä nu ska jag dammsuga i vardagsrummet innan Eskil ska sova middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback