Gäsp

Har lyckats att sova till ca sju i alla fall.
Det var inte dåligt. Men vi la oss rätt sent. Började se en film som vi hade tänkt se andra halvan av idag men vi såg klart den. Halv två kom vi i säng tror jag.
Nu vaknade Eskil också hör jag.
Sara ska till vattenpalatset i Lerum idag med skolan så det ska vara matsäck med. Får gå och väcka henne med nu tror jag.

Igår kväll blev sötsuget för stort så vid halv tio började jag göra cupcskes.
Smakade dock inte på dom utan slickade alla skålar. :) Det är därför jag bakar! ;) Hoppas dom blev bra, ska smaka idag istället.

Efter filmen kunde jag inte gå.
Foglossningarna var värre än värst.
Det var för att jag gått så mycket på dagen tror jag. Hela kvällen boxade bäbisen huvet neråt också så jag trodde att nu kommer han nog inatt. Men sån tur ska väl inte jag ha? Nej, så klart inte - vi får allt vänta drygt tre veckor till tror jag allt.
Idag är det 11 dagar kvar till beräknad förlossning.

Nä nu är det dags att väcka Sara. Idag börjar hon senare än vanligt.

God morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback