God dag

Eskil sov som en kratta i natt. Fy va jobbigt! Han vaknade varje timme, var rätt mör i morse. Dom stora barnen fick klara sej själva på morgonen, jag klarade inte att gå upp. Helt omöjligt. Tur dom e så stora så dom fixar allt utan att man behöver hjälpa men jag brukar gå upp ändå.
Fick väcka Eskil kl åtta för jag skulle skjutsa Heidi och hennes Staffan till flygplatsen. Dom åkte till Berlin.
Sen lämna Eskil snabbt på förskolan innan jag hade tid på massage. Det var gött.

Sen åkte jag bort till Ica och handlade hårfärg och Tabort och tvättmedel. Igår fick Sara en snilleblixt- idé att smörja in sina ben med foundation. Sen la hon sej i vår vita fåtölj. Så jävla roligt så jag nästan skrattar ihjäl mej. :( Antagligen får vi köpa nytt överdrag till den.
Efter Ica åkte jag bort till mitt jobb för att fira av min kollega som ska börja jobba på en annan förskola.
Sen skjutsade jag hem henne och han landa hemma i tjugo minuter innan jag skulle hämta Eskil.
Allt hopar sej till en och samma dag för mej jämt...
Nu är jag trööööött. Konstigt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback