God kväll

Fan vilket röj jag har gjort!
Värsta storstädningen av hela huset.
Jag har skurat och dammsugit på hela övervåningen och dammsugit även där nere och organiserat kläder och skor.
Konstigt att vinterskor och tjockjackor kommer tillbaka fast jag redan städat bort dom flera ggr?
Sofia tex hämtar jättetjocka vinterkängor om det skulle råka regna! :-/
Nu är det bara Saras rum kvar, vika lite tvätt och upp med dom för små kläderna på vinden - sen e allt klart.
Jag har torkat av lister och skåpsluckor till och med. Lite galen e jag, ångar på som en ångvält. Men jag har faktiskt hunnit med att sova i två timmar också medans Eskil och Chris var ute och lekte.

Nu vilar jag i sängen igen.
Kommer att få sota dyrt för den här dagen med ryggen i kväll, misstänker jag, men det känns helt underbart att allt e klart. Nu kan bäbisen verkligen komma.

Chris och Eskil har varit och handlat chips och jordgubbar och glass. Hör söta Eskil där nere nu. Pipsana säger han. :) (chips)

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback