God middag!

Glömde skriva att bäbisen var fixerad också igår. Det brukar ske lite senare om man varit gravid flera ggr.

Idag var min rygg helt kass redan när jag vaknade. Eller till och med redan när jag vaknade på natten och frös. Kunde inte röra mej för att ta på mej täcket som låg i fotändan.
Vaknade halv sex i vanlig ordning. :(
Nu ligger jag i sängen. Det blev tidig middag för Eskil idag med. Han e bättre men fortfarande lite missnöjd och äter inte så bra.

Kvart i nio hade jag massage igen i Partille centrum och då fick jag ta bussen ner och sen upp igen. Det var dags att serva bilen.
Jag e helt iq när det gäller att åka buss, speciellt med det nya biljettsystemet. :( Men det gick ju jättebra förutom att bussen var sen i tio minuter och jag hade redan väntat i tjugo innan det...

Nä nu ska jag nog passa på att vila lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback