God morgon!

Idag sov Eskil till halv nio. Då väckte vi honom för ibland kissar han igenom blöjan.
Han sov såklart inte jättelänge på förskolan så på eftermiddagen igår var han väldigt grinig och trött. Men han orkade ändå hålla sej vaken till efter nio och det var väl därför han sov så länge också.

Idag kommer Soili på besök. Min syster och brors mamma.
Får städa lite här tror jag.
Ska upp på vinden också så jag får klart det här med trådbackarna.
Nästa månad får jag köpa fler. Känns inte aktuellt just denna...
Fy va jobbigt med ersättning från försäkringskassan när det kommer från olika ställen, allt hänger efter och kommer i efterhand.
Sjukersättning och graviditetspenning... :-/

Nu ligger jag i sängen och latar mej igen. Får ta ett ryck tror jag och ta mej upp på vinden.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback