Hej och hå!

Jag och Eskil sov middag jättelänge.
Det var skönt.
På eftermiddagen skulle vi ta en promenad upp till Furulund men jag kom bara halvvägs.
Fick konstig kramp på sidan av magen igen och förvärkar. Var jag tvungen att sätta mej på en bänk och sen kunde jag inte ta mej där i från. Chris fick hämta bilen och så åkte vi upp istället. :-/
Har fortfarande förvärkar till och från.

Uppe i Furulund köpte vi chips till barnen och jag hämtade paket med babykläder som jag beställt.
Sen åkte vi ner till Partille centrum och köpte glass, grädde och jordgubbar och hyrde en film.

Eskil är jättetrött nu.
Han får nog lägga sej tidigt. Chris och han var ute och upptäckte världen jättelänge idag.

Men nu ska jag käka mer jordgubbar! :)
God kväll!

 

 

Här sitter jag på parkbänken

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback