Tunnan

Borde röja och städa men istället funderar jag på att sova lite.

Eskil är på förskolan.
Han blev ledsen när jag lämnade... Känns så där när det gick så bra igår. Men nu är det sista dagen idag och fröknarna fick varsin kopp med jordgubbar på och godis i, en liten lykta och servetter med jordgubbar på.
Väldigt somrigt.

Igår tappade jag en del av tanden. :( Så imorgon blir det tandläkaren. Typiskt. Den skaver mot tungan.
Chris är ledig resten av veckan från och med imorgon. Egentligen skulle han jobbat helg men en gång i kvartalet får dom fri helg. Trevligt. :) Då får vi dra på loppis eller nått.
Nästa vecka är det också bara två dagars jobb för honom... Mycket ledigt.

Jag är som en tunna för övrigt.
Kan inte böja mej framåt eller åt sidorna. Har svårt att ta på mej strumpor och tex ta mej upp ur sängen. Han sparkar mej i högra revben också eller snarare trycker mot det. Det gör ONT. Försöker trycka bort foten eller benet eller vad det nu är som trycker men då börjar han sparka åt alla håll och dunka huvudet neråt.
Längtar inte alls tills detta e över...

Packade lite i bb-väskan igår. Nu är det bara tofflor som ska ner och sen e det klart. Så nu e jag redo! Kom igen nu bäbis, du kan komma nu.

Nu ska jag vila en stund, så orkar jag med eftermiddagen.
God natt!

 


Kommentarer
Postat av: Maria @ Home is wherever I'm with you

Ja usch inte kul att lämna när de blir ledsna, Sixten hade ju en period när det gick så himla bra att lämna sen blev det 2013 och han blir oftast ledsen när jag ska gå. Vi har fått göra så att jag knappt säger hejdå utan bara lämnar över honom till nån av fröknarna sen drar jag fort som bara den.. inte så skoj direkt..

ska faktiskt bli skönt att ha honom hemma i juli när förskolan är stängd. Andreas ska också vara hemma då så vi kommer ju kunna hitta på massor av skojiga saker :)

Håller tummarna för att er bäbis kommer snart så du slipper alla krämpor och bara får bäbisgos i massor :)

förresten hur är Sävedalen? Barnvänligt? Är väl ganska nära där du bor?
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback