Hejsan

Nu har jag varit hemma en timme.
Det gick bra att lämna Eskil på förskolan idag.
Vi tog det lugnt, åkte lite tidigare och så stannade jag och åkte rutschkana med honom en stund. När jag gick var det inga problem sen.
Imorgon e hans sista dag där.

Jag känner mej lite hängig. Det blev ingen trevlig natt med så många väckningar.
Får ta ner en madrass från vinden tror jag och bädda på golvet så man kan lägga sej där ifall det skulle bli fler sånna här nätter.

Jag önskar jag fick lite energi så jag kunde röja ordentligt här hemma. Det skulle va så skönt om allt var helt klart när bebben kommer. Men det är helt tomt på ork.
Har inte ens orkat fylla på BB-väskan med det som jag köpt till.

Nu börjar ögonen att gå igen. Får nog sova en stund. God natt!

Eskil utanför hans förskola:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback