Hemma efter halvdag på vift

Idag var det ridning för Sara.
Hon har varit lite busig och måste nu ha en vuxen med sej dit. Chris jobbar hela helgen så det var bara att stoppa Eskil i vagnen och så gick vi bort dit och Sara cyklade.
Det gick bra och Eskil sov hela tiden. Men sen skulle vi tillbaka och då fick jag världens förvärkar. :( var tvungen att stanna hos kusin Sanna på vägen för det gick inte att gå. :(
Men det var ju jackpot för vi fick en hel hög med choklad med oss hem! :)
Dom vinner jämt på Liseberg - helt otroligt! Det är vinst var eviga gång dom är där, fattar inte hur dom bär sej åt. Jag vinner aldrig. Just nu har dom flera kilo choklad hemma.

När vi gick hem från Sanna så sa Eskil "schykel ramla". Två ordsmening!
Allt med S blir sch. Så Sofia är Schia. :)
Och när vi skulle gå till stallet så letade han efter en liten cykellampa i hallen och frågade: "Var e lampan?" Treordsmening! :) duktiga killen. <3

Har gett Eskil mat nu men jag behöver också äta.
Sen behöver jag fixa med Saras garderober. Imorse var vi och hämtade trådbackar i Lunden.
Men jag är trött. Har inte sovit middag på två dagar. Behöver min middagslur, eftersom nattsömnen blir så hackig och för att jag är extra trött nu i slutet på graviditeten.

Men nu var det byta blöja dags!
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback