Kramp på höger sida av magen

Värsta smärtan har jag som kommer och går på höger sida av magen.
Det är som en punkt eller ett område stort som en hand precis snett under naveln. Smärtan finns där hela tiden men plötsligt kan det bara krampa som en värk men liksom bara på den sidan och det området.
Bäbisen blev helt spak och låg stilla hur länge som helst men nu bökar han runt igen.
Skönt. Blev lite orolig när vilda skump-bebben inte rör sig fast jag till och med knuffade och puttade på magen hur mycket som helst.

Googlade och det är antagligen ligamenten som töjer ut sej eller en nerv som ligger i kläm när bäbisen har lagt sej i en ny ställning.

Är fortfarande helt slut. När Chris jobbat fem dagar är jag helt färdig. Jag behöver två dagar att återhämta mej på.
Känner mej verkligen på topp just nu. Wow va roligt... :(
Har inte orkat det jag hade planerat.
Igår vek vi lite tvätt och idag hade jag tänkt ta ner lådor från vinden och sortera babykläderna i storleksordning eftersom vi fått kläder i omgångar och jag har tvättat allt.
Men det finns ingen energi.
Det enda jag orkat var att dammsuga på balkongen. Alla blommorna från körsbärsträdet har ramlat av och täcker nu vår uteplats och nyss vår balkong med bladen som ett snötäcke.
Nu är det fint på balkongen i alla fall.
Får kanske sopa uteplatsen också sen, eller så skiter vi i det och låter det va helt enkelt. Låter som ett klokare alternativ med tanke på min fantastiska hälsa.

Eskil somnade om hos mej när vi hämtade honom till vår säng men han sov bara en timme drygt sammanlagt så nu har Chris lagt honom igen. Han var väldigt missnöjd med allt.
Mat har jag inte orkat fixa heller, det får bli pizza igen.

Nu ska jag vila vidare. Hej hej!


Kommentarer
Postat av: N

Verkar vara en pärs att gå igenom den här graviditeten :-( Kanske dags att Chris slår en knut på Knut, så att säga...

Svar: Låter som en bra idé! :D
kattitingeling

2013-05-22 @ 00:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback