Hej alla glada...

...och alla ledsna med.

Idag har jag ägnat mej åt att städa och försöka få undan fem miljoner klädesplagg som jag tvättat och vikt.
Sen kom grannen med sin Viola och hälsade på och efter det ringde min syster och så tjötade vi en lång stund.
Så förmiddagen gick i ett swisch!

Astor har börjat äta barnmat.
Han älskar det och äter allt och hur mycket som helst!
Det var inga problem där inte med att vänja honom med det...
Gröt är han inte lika förtjust i som barnmatsburkarna men det kan också gå ner, i alla fall lite grann.

Nu är det alldeles tyst.
Eskil somnade nog nu efter att han sjungit i sin säng en stund.
Har börjat göra likadant med Astor. Lägger ner honom i han säng och går ut och pular med mitt. Om han låter ledsen går jag in och ger honom nappen.
Efter en stund sover han, precis som Eskil.
Han sover också i sin egna säng nu sen nån vecka tillbaka och då har han sovit mycket bättre och inte vaknat så ofta som när han sovit i samma säng som jag. Inatt sov han från tio till kvart över sju! 
Problemet med när han ligger i sin säng är att han gärna då vänder sej och sover på mage. Jag har fått bulla upp med täcken runt så att han inte kan vända sej utan sover på rygg eller sidan.


I eftermiddag kommer syster och hennes mamma på besök.
Jag måste handla. Det är tomt i kylskåpet. Skulle handlat igår men det var helt stressigt med fotografering och sen hade jag sjukgymnast på eftermiddagen. Därifrån fick jag skynda mej hem och hämta Chris och barnen och köra honom till hans möte och sen hem igen.
Stressigt värre.
När Chris kom hem orkade vi inte med att handla så det är lite tomt i kylskåpet nu.

Ska även hämta en loftsäng till min Sara som vi fyndat på Blocket ikväll.
Hon kommer att bli överlycklig. Som hon har önskat sej detta!

Nu tänkte jag vila mej lite också.
Ha det fint! 
Hej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback