Hej igen i natten!

Nattugglan Katti tittar in här igen och skriver några rader...

Idag på loppis hittade jag två kjolar.
Vi var på Emmaus på Linnégatan och även Myrorna, där precis i närheten.
Sjukt dyrt om man jämför med Emmaus i Hissingen. Dom hade mycket fina kläder och även märkeskläder men fem hundra för en kofta? Eller sju hundra för en kappa? Det får man ju en ny för ju.
Men mitt i stan är det ju säkert betydligt dyrare att hyra lokal så det är väl därför.
Jag föredrar Emmaus i Hissingen.
Nån som vill dit med mej?

Jag har köpt en hel massa kläder det sista second hand men jag har nog inte visat nått av det... 
Jag ska ta lite kort och göra ett helt inlägg om mina fynd. Men känner jag mej själv så lär det ta ett tag...
Tröjan jag hade på mej i förrförra inlägget har jag i alla fall köpt second hand från Återbruket. Den var helt ny med gamla prislapparna kvar och nytt pris tejpat över:


Den hade jag även idag och min fyrklöver tittade passande ut genom det lilla hålet längst upp! :)

Håret är jag väldigt nöjd med N.
Det är svårt att vänja sej vid långt hår bara. Det är liksom "i vägen" lite hela tiden, fastnar när man klär på sej och hänger hela tiden ner över allt.
Men det är fint. Jag gillar det. 
Det är ju så klart lite bökigare än när man har långt hår naturligt.
Du kan inte dra fingrarna genom håret, du får va lite mer försiktig när du tvättar, skydda, borsta ofta och fläta varje gång du ska sova. 
Men det tar jag. Helt okej. Jag känner mej fin.


Nu tar batteriet slut så jag får sluta blogga och sova i stället.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback