Lördag


Igår kväll orkade jag inte göra nått att äta så jag tig bara en bit paprika innan jag gick o la mej.
Så jag var himla hungrig när jag vaknade och ställde mej och gjorde kesopannkakor med grädde blandat med blåbär.
Antagligen blev det värsta fettchocken för min fastande mage så jag började må himla illa.
Fick gå o lägga mej och vila.
 
Sen ringde min väninna Karin och kom hit för att hämta barnkläder som vi beställt tillsammans.
Jättefina kläder!
Astor blev så himla fin! Jag beställde fyra tröjor av en som haft en affär som dom lagt ner. 
 

Bara fina märkeskläder som Ej sikke lek, Me Too, Kik Kid, Nanoou, Katvig mm. Halva priset på allt!
Vill du också beställa så skriv i kommentarerna.
 
Vi drack kaffe och tjötade ett tag och sen drog hela familjen - förutom Sofia -ner till Allum för att handla en ny fjärrkontroll. Den andra gav upp! :(
 
 
Nu håller jag på och gör kalops. 
Ska bli himla gott!
 
Ikväll blir det tv och mys.
Vad gör ni ikväll?
 

Kommentarer
Postat av: N

Varma mackor med skinka och bacon som avnjöts till Så Mycket Bättre på 4:an. Idag var det Ken´s dag, ett mycket bra avsnitt måste jag få säga. Han är en intressant kille som levt ett hårt liv. Annars är det Ebbot som är min stora(!)favorit i programmet. Längtar tills det blir hans dag...

Svar: Vi tittar alltid på det programmet också och direkt efter kommer Downtown Abbey (stavas det så?) på ettan.
Men Ken hade verkligen levt ett tufft liv. Fy. Det med prinsessan Madelene tyckte jag dock var väldigt dumt sagt.
Agnes är min favvo. Hon e verkligen en hitmaskin som Ken sa!
kattitingeling

2013-11-09 @ 23:59:15
Postat av: N

Agnes har verkligen briljerat så här långt. De tre låtar hon hittills gjort i programmet håller riktigt hög klass.

2013-11-10 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback