Nöjd

Så himla nöjd med Saras rum!
Det blev ju så bra. Mycket mer plats och hon fick ihop en hel flyttlåda med saker som hon gick med på att slänga upp på vinden.
Nu är det mindre saker i hennes bokhyllor och hon har tagit bort en överhylla ovanför hennes skrivbord som också innehöll massa gammal skit, skräp och bröte.


Heidi och hennes Staffan gjorde ett hästjobb!
Dom monterade ner hennes säng och överhyllan som var på skrivbordet. Dom gick igenom varenda pryl som Sara hade och frågade om hon skulle ha det kvar eller slänga.
Sen dammsög dom, dammtorkade och skurade flera gånger hela rummet!
Efter det monterade dom ihop loftsängen, bäddade sängen och ställde i ordning allt i rummet så det blev helt klart!
Jag höll mej undan. Tror att Sara tyckte det var himla skönt.
Jag tror inte heller att hon hade gått med på att städa undan så mycket saker om det hade varit hon och jag.
Heidi och Staffan e cool! Det är inte morsan kan jag lova.

Det bästa av allt var att vi hittade nycklarna! Jeeej! Så länge som vi har letat efter dom! Wohooo!


Så himla skönt att dom kom fram!
Vi var rädda att hon hade tappat dom nån stans.
Mycket annat kom också fram som hon själv hade letat efter.

Chris var heeeelt slut.
Dom hade haft en väldigt hektisk dag på jobbet idag. Sen cykla hem. Direkt efter det så åkte dom och hyrde släp och hämtade sängen. Sen var det natta barn och slutligen köra hem Staffan och Heidi.
Han var inte pigg när han la sej. Han kunde knappt hålla ögonen öppna!

Jag känner mej också trött.
Har oxå hållit igång hela dagen med besök flera gånger, städning och sen åkte jag och handlade med Sofia, Eskil och Astor. Det sista där kallar jag bedrift för det är inte kul att handla med Eskil. Han e över allt! Därav tog jag med Fia. Hon fick springa efter honom. Ska belöna henne ordentligt! Hon är dagens hjälte.


Älskar dej Sofia! <3

Nu blir det sova! God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback