Nyklippt

Jag tog fram saxen och klippte Astors hår.


Blev så trött på det.
Det var värsta hockeyfrillan och dessutom var det randigt.
Han föddes med ganska mörkt hår. Men det som sedan växte ut var ljust. Så i roten var han blond och mörk i topparna. Såg väldigt konstigt ut.


Han blev en helt annan bäbis!
Han såg inte ens ut som sej själv längre!



Sparade några lockar som jag tejpade på ett papper.
Så har jag gjort med alla barnen. Ganska roligt att ha det kvar.


Plötsligt blev Astor väldigt lik Eskil när han var i hans ålder!


Astor gör så mycket framsteg nu.
Allt har kommit på en gång, det händer massor.
Idag la jag honom i babygymmet och helt plötsligt låg han under bordet!


Då har han rullat därifrån en bra bit och hamnat under bordet.
Han ålar sej också åt sidan och gör en halvcirkel, så lägger man honom med huvet uppåt så kan han ha huvet åt andra håller plötsligt.


Idag gjorde jag sparrissoppa.
Det var himla gott.
Men jag känner mej risig. Är jättetrött och har ont i halsen. Det kliar i höger öga också så kanske har jag blivit smittad ned ögoninfektion. Kul!
Sov säkert två timmar när barnen sov.
Eskil fick medicin för sitt öga och den ska ges var tredje timme! Lycka till, till mej själv då... Han skriker högan sky bara man försöker tvätta!
Chris fick hålla fast honom så vi kunde droppa i nu i kväll.
Jaja, vi får göra vårat bästa...


På vårdcentralen fanns spännande fiskar att titta på.
Men vi fick en så dum tid! Halv tolv och så var läkaren såklart sen. Tio i tolv fick vi komma in och Eskil var så trött så han skrek bara hon tittade på honom.
Sen väckte han Astor med sitt skrik och han stämde in i serenaden och så skrek dom båda två i högan sky. 
Jättekul!
Ville bara där ifrån!

Nu ska jag sova och hoppas på att jag mår bättre imorgon!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback