Oh my

I natt sov Astor som en kratta. 
Han var täppt i näsan.
Fast han sov i och för sig bra ända till halv fem sen höll han på och vaknade och somnade hur många gånger som helst.
Kvart i sju gick Chris upp och tog med sej honom. Då somnade jag om och drömde att jag skulle ut och gå med Astor och min väninna Cecilia från Umeå.
När vi kommit en bit på vägen så upptäckte jag att jag hade glömt chassit på vagnen och fick dra liggdelen efter marken... Det var ju väldigt konstigt...

Kvart över sju väckte Chris mej när han skulle åka till jobbet och jag var helt förvirrad, förstod ingenting. Tog ett bra tag innan jag fattade att det var dags att gå upp.
Astor var hur grinig som helst ända till klockan nio då han till slut deckade. Inte konstigt när han sov så kasst hela morgonen.
Försökte natta honom flera gånger innan för jag såg hur trött han var men det ville han inte alls. Då blev han jättearg så han har suttit i mitt knä ända sen jag gick upp.

Nu tittar Eskil på tåg på youtube.


Jag skulle gärna gå och lägga mej som Astor men jag får vänta tills middagsluren...
Men nu tar vi en kopp kaffe...
Gäsp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback