Ovisshet

Det är så himla jobbigt att inte få veta hur det ska bli. 
Hatar att vänta på besked och behöva leva i ovisshet. Jättejobbigt.
Nästa vecka - kanske - får vi veta hur det blir med det som jag var så besviken på i mitt inlägg som hette Döden, döden, döden.
Och när vi får det här jäkla beskedet nån gång så ska jag väl försöka skriva om det. Men innan dess så får ni vänta precis som vi. Kul... Not.

Det tar mycket energi och kraft att ha det som det är just nu. 
Helt slut känner jag mej hela tiden. Väldigt irriterad också och har kort stubin.

Idag har inte hänt så mycket.
Vi var ute i förmiddags. I eftermiddags somnade jag på soffan för jag var helt slut.
Kvällen ägnade jag mej åt att spela Candy Crush. 
Inspirerande värre.

Imorgon blir det Ullared.
Hej på dej! Nu ska jag sova.


Eskil i affären idag.
Stor brandbil som låter står högt på önskelistan. Kanske finns nått liknande på Ullared?

Kommentarer
Postat av: Cattis

Styrketankar från en bloggläsare i Stockholm.

Svar: Tack! ❤️
kattitingeling

2013-11-25 @ 18:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback