Trött

Sov middag men nu för tiden blir jag bara mer trött av att sova.
Blev inget med att åka på klädparty så jag satte igång med att sprätta ett tyg som jag tänkte ha på stolsdynorna i vardagsrummet.


Tyget var nämligen för smalt. Det är gamla gardinslängder som legat på vinden och som jag aldrig kommer att använda. 
Tyckte att det skulle ha varit himla käckt men så var dom så smala... :( Besviken.


Så jag tänkte att sprättar jag upp på sidorna så blir det lite bredare men det är tveksamt om det räcker ändå...

Nu hamnade jag på golvet.
Känner mej helt slut. Känns inte kul.
Tappade lusten och orkar inte vidare med detta projekt, borde kanske istället gå och lägga mej.
Kvällen blev inge bra.

God kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback