Blä

Jag e inte så kry.
Har sovit flera gånger idag.
Här ser ut som kriget också, har inte orkat ta tag i nånting.
När Chris kom hem deckade jag med Astor, sen när han vaknade och Chris tog honom så deckade jag igen.
Hoppas jag mår bättre imorgon.


Astor vill inte heller bli frisk.
Han har haft feber i flera dagar nu...
Men när han får Alvedon så e han sej själv en liten stund i alla fall.

Ser på ett program om en fotograf i Lettland. Det är verkligen inga fagra människor hon fotar och vilka ruckel dom bor i!
Man ska va glad för vad man har och att man trotts allt bor i Sverige.
Efter detta program blir det sängen igen.

Nattis!

Kommentarer
Postat av: N

Krya på dig :-(

Svar: Thanx!
kattitingeling

2013-10-31 @ 00:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback