Dödens död

Fattar inte varför jag är så himla trött hela tiden.
Förra gången jag åt LCHF så blev jag pigg och fick världens energi. Denna gång verkar energin ha uteblivit... 
Tråkigt för det var mycket därför som jag började äta det igen, för att bli piggare. :(

Idag sov jag till elva!
Det var bra länge sen man gjorde det. 
Chris var ute med pojkarna och lekte så jag fick sova. Gött - just då,men jag var helt galet trött hela dagen ändå...

Sara hade gympa idag.
Hon ville att vi skulle stanna men det håller på till åtta så jag fick köra hem Chris och pojkarna för Eskil började bli trött.
Sen åkte jag tillbaka och hämtade henne. Hon verkar tycka att det är jätteroligt!


Eskil hittade en kompis där. En flicka som kanske var tre eller fyra.
Han blev alldeles kär i henne och sprang fram till henne och kramade henne hela tiden. Sötkorv. :)
Dom hoppade på en madrass tillsammans och lekte. Gulligt.


Nu ska jag sova, klockan e jättemycket!
Men först får jag gå upp och stänga dörren till badrummen för det låter när kläderna åker runt i torktumlaren och en dragkedjan slår...
Jag stängde ju där nyss ju. :( Nån sömngångare som gått på toa och inte stängt efter sej. :(

Nattis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback