Dumhuvud

Det blir liksom inte bättre... Det blir värre! :-/
Idag skulle jag hämta min syster på tågstationen och köra hem henne och hennes katter som hon varit och hämtat i Uppsala klockan halv sex. Jag ställde klockan på en timme innan jag skulle hämta henne så jag inte skulle missa det.
Sen glömde jag bort det tills klockan ringde. Och då ringer klockan halv sex när jag typ ska vara där!? 
Jag har alltså inte ställt klockan på en timme innan.
Jättejobbigt att ha det så här. Hjärnan funkar inte. Man blir ju helt mörkrädd för sej själv. :(

Nu har jag fixat tid till att göra hårförlängning. Jag får en del sponsrat i födelsedagspresent av mamma. 
Hon beställde idag så om allt har kommit tills på fredag så har jag lite längre hår då! :)
Ska bli spännande! 

Hej hopp på er, nu ska jag göra te. :)



Kommentarer
Postat av: Maria

Fy va jobbigt :-( testa b-vitamin det ska vara bra för grötiga hjärnor. Vet att det har med din utbrändhet att göra men kanske kan hjälpa lite med vitaminen :-D hoppas du får lite ordning på hjärnkontoret snart :-D

Ha en finfin dag!

Svar: Å, det ska jag testa. Hoppas det blir bättre, det här är inte så roligt...
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback