En sån där månad...

Denna månaden fick vi mindre pengar för att Chris fått mer dom andra pga alla ledigheter, pappadagar, sjukskrivningen när hans blindtarm blev inflammerad mm.
Då tappar Sara sin iPhone (igen) och glaset gick sönder. :( Kommer att kosta 2000 att laga.
Bilen hämtade vi ikväll hos bildoktorn och det gick på härliga sju tusen. Kylen pajade ju och tillsammans med frys, hemleverans och bortforsling av gamla vitvaror gick det på underbara sexton tusen. 
Denna månad skulle också ridning, cheerleading och gymnastik betalas, japp, tusen spänn per aktivitet, plus att vi var tvungna att inhandla kläder till Sara för att alla byxor plötsligt blivit för små eller gått sönder och inga gympakläder hade hon heller och ej bra skor. Hejdå ytterligare två tusen...
 
Heeeeelt sjukt!
Tur man hade - ja jag får säga hade sparade pengar. :(
 
Idag har vi varit i Mölndal på Saras träning igen. Om hon ville så fick hon komma och träna på "flickisar". Fråga inte vad det är, jag tror det är nån volt av nått slag... Vi åkte och handlade mat under tiden hon tränade på Ica där i Mölndal. Helt galet stort! Man hittade nästan inte och kunde gått vilse där hur lätt som helst!
Sara var väldigt trött idag så hon var på himla dåligt humör. Hungrig var hon också. Men det är hon hela tiden! Hon tränar ju som en tok så det är inte konstigt!
 
 
 
 
 
När man åker dit, till hennes träning så åker man samma väg som när man åker till Mary Kays huvudkontor. Där hämtade jag paket väldigt ofta och där inne gick jag flera utbildningar.
Om man svänger vänster kommer man till huvudkontoret och om man svänger höger så kommer man dit där Sara tränar.
Det slog mej idag att hela mitt liv förut nästan bara var det som var på vänster sida och inte så mycket tid till annat. 
Nu, så är mitt liv nästan bara till höger - mina barn och mycket att skjutsa och hämta Sara till och från hennes träningar.
Jag är himla glad att mitt liv idag är till höger och inte det minsta till vänster - inte ens en liten gnutta, mer än några tankar ibland som endast handlar om ånger.
 
 
Min rygg är kass igen och jag har hemsk värk i nacke och axlar.
Ringde till läkaren i morse för en tid men jag var för sent ute så det fanns inga tider kvar. 
Imorgon jobbar Chris så då sa jag att jag ska stå ut och ta tabletter och så får jag göra ett nytt försök på onsdag.
Jag kunde ha tagit Saras tid istället för det var inget fel på henne sa läkaren i morse. Hon har rörliga knän och behöver ha starka muskler i benen hade han sagt, men så som hon tränar har hon väl det snart ganska garanterat.
 
Nu ska jag sova.
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback