Hejdå söndag

Så var den söndagen borta!
Så trött som jag varit idag och så är jag vaken såhär sent ändå?! Why?
Ja, det är frågan det...

Vaknade vid tio, trött som en gris eftersom Astor vaknat varannan timme hela natten!
Han brukar ju liksom sova från ca tio på kvällen till halv fem - fem på morgonen och så vaknar han och vill äta. Sen sover han flera timmar igen.
Chris bytte hans morgonblöja och då var det gammalt bajs där! :( Det var väl därför han vaknade hela tiden då antagligen! 
Kände mej som världens sämsta förälder men det luktade ingenting och han brukar aldrig bajsa på natten! Det har hänt en gång innan och då gick det inte att undvika att upptäcka det, på den lukten! :-o
Måste kolla hans blöja hädanefter på natten så fort han vaknar...

Halv elva tog jag på Eskil kläderna och tog med honom när jag körde Sara till cheerleadingen.
Kände att det var läge att ta med mej Eskil för Chris var superstressad och bökade med diskmaskinen.
Fan nu har den OXÅ gått sönder säger han helt uppgivet, men då fattade jag att det var nått fel på hela elen i den hörnan. Jag trodde själva eluttaget där vi kopplat in kaffekokaren och vattenkokaren hade gått sönder igår men när inte diskmaskinen funkade heller så insåg jag att det var nått större problem.
En bytt propp så funkade allt igen! Så enkelt var det!

På eftermiddagen efter att kidsen hade vaknat var jag verkligen heeeeelt slut.
Gick och la mej med Astor men så börjar Sara reta Eskil såklart och det låter som fan. :(
Chris gick ut med Eskil och då är det tyst i fem minuter! Sen ska Sara "bara säga en sak"... Okej? Vad är det?
- Jo, varför köpte ni inte risifritti från affären?
:((((((( 
Kan jag snälla inte få sova en liten stund bara??? 
Jo visst... Och jag somnar äntligen - i tre minuter, för då vaknar Astor igen.
Kände mej rätt uppgiven då.
Som tortyr, precis när man somnat in så blir man väckt!


När Sara sen skulle till Liseberg så tog Chris med sej båda pojkarna när han skulle köra henne så jag skulle få vila.
Men det gick inte att somna. Det var helt kört.
Så jag gick till slut upp och gjorde en kanna kaffe och bakade en blåbärspaj till min gubbe som var så snäll och tänkte på mej.
När dom kom hem fikade vi. Chris åt blåbärspaj med vaniljsås och kaffe - jag kaffe med grädde och två ägg! :-D Haha! Mumsigt?
Men sen gjorde jag en plåt med ostchips och smällde i mej varenda en helt själv! ;)

Nu sova!
Imorgon blir det BVC på morgonen.


Köpte en bukett med blommor till Staffan igår. Passade då på att köpa en likadan bukett till mej själv också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback