Hejsan!

Idag vaknade Astor efter sju och då hade inte Eskil vaknat än.
Vid halv nio gick jag in och kikade. Lever han eller?? Jo visst gjorde han det, där låg han och sov så sött!
Klockan nio vaknade han! Synd att Astor inte sov längre...

Håret stod på sniskan när jag vaknade!
Luggen stod rakt upp och mitt på huvet hade håret  rest sej så det såg ut som jag hade en bula. Haha! Fan va snyggt!
Det tog ett tag att försöka få ordning på det. Men det blir ju aldrig riktigt så som när proffsen fixar till det tyvärr...


Men övning ger ju färdighet så det ärbara att fortsätta att öva...


Nu har jag lagt Eskil men han ligger och pratar lite... Klockan är ett och jag brukar lägga honom halv tolv - tolv i vanliga fall. 
Vet inte om han var så väldigt trött egentligen men jag vill inte lägga honom för sent heller...


Idag ville lilla herren inte gå ut heller.
Jag försökte flera gånger men han sa bara nej. Det säger han i och för sig hela tiden till allt man föreslår men jag kände att äsch, vi tar dagen som den kommer. Det är rätt skönt att bara flyta med och slappa utan några måsten. 

Bilder från igår:



Fick inte riktigt till det så här idag...


 Men jag älskar det och är jättelycklig.
Jag har ju aldrig haft långt hår innan.
This is a dream come true. 
Nått sim jag velat sedan jag var riktigt liten och lekte med mammas lådsashår. :)
Alla ni som KAN få långt hår naturligt, ni vet inte hur lyckligt lottade ni är! Sluta klaga på det för ni har ju i alla fall möjlighet att klippa av det! :)

Nu ska jag göra mej lite mat.
Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback