Mindre ont

Provade tensapparaten igen men jag fick en stöt.
Gillar den inte! :(
Min gubbe masserade mej riktigt hårt och tryckte på alla hemska knutar och nu är det bättre.

När vi var ute i eftermiddags så plockade jag lite pinnar.


Men jag hade inte riktigt ro att plocka tillräckligt många och leta efter dom som var bra, för jag hade Eskil att se efter.


Den är rätt tunn fortfarande men jag ska fixa mer pinnar och göra den större.


Sen var det dags att lämna Sara på träningen och efter det var jag på Panduro och handlade lack, pensel och färg till mina stenar.
Men Astor är kinkig igen så vi får se hur det blir med mina stenar ikväll...


Är kaffesugen men nu ligger jag med Astor som var jätteledsen.
Borde duscha också...

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback