Nu drömmer jag om kök...

Typiskt.
Nu kan jag bara tänka på kök.


Diskho och kran. Å så fint!  


Svart bänkskiva e snyggt.


Jag vill ha skåp som nåt hela vägen upp i talet.
Nu har vi bara halvvägs upp och så har hemmabyggaren som bodde här innan byggt en hylla där uppe som sitter illa och satt dit spottar och låtit sladden bara ligga ovanpå.
Hur man sätter på spottarna? Jo man måste öppna ett av skåpsluckorna. Där inne finns en kontaktdosa och en sladd som hänger bredvid. För att tända spottarna måste man helt enkelt plugga i kontakten...! (?) 


Vitt kakel som e lagt i omlott är fint.
Vitt golv är också fint!
Det finns ju sånt stengolv som ser ut som trä. Jättefint!

Jaja, jag vet! Bara vitt, vitt, vitt! 
Jag gillar vitt - inget nytt!

(Bilder Google)

 Så här såg Ikeaköket som dom hade byggt upp med dom luckorna som vi valde till vår lilla hörna:



Vill du skänka mej ungefär 30 tusen så får du gärna det! 
Då kommer vi halvvägs.
Skänker du oss ytterligare 30 så får vi kanske spis, mikro, golv, tak och kakel oxå. Yes!

Okej, jag ska komma ner på jorden och gå och drömma vidare nån annan stans!

Heeeej dåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback