Taggad

Nu är jag på G!
Är galet taggad och inspirerad av att fixa små pysselgrejer till uteplatsen.
Har suttit och Googlat och hittat massa idéer!

Det första jag ville göra är ett hjärta, krans eller stjärna av smala grenar:






Alla bilder är från Google

Tänkte ge mej ut på en tur i skogen sen när min gubbe kommit hem och kika på om jag hittar bra grenar.

Sen kom jag på att jag har massa stenar i min lilla rabatt.



Jag ska måla dom, kom jag på. Måla dom vita!

Plockade upp dom som var mest runda och tvättade dom i handfatet:



Sen skrubbade jag dom med en svamp.


Nu ligger dom på tork på en handduk!

När dom torkat ska jag måla dom med utefärg.

Bild Google

Man kan ju skriva nått på dom...?

Hittar inget på Google på hur jag hade tänkt men min tanke är att bara lägga några vita stenar bredvid en blomma som dekoration...
Få se hur det blir. :)

Det närmaste jag kunde hitta var det här men då har dom ju lagt det i ett fat...

Bild Google 

Nu ska jag måla!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback