Tröttheten fortsätter

Även om jag sover middag med barnen så hjälper det inte. Det brukade det göra innan...

Idag gjorde jag chips igen. Det är helt sjukt gott. Jag slukar allt på en kvart (nästan). :)



Gjorde på Gouda ost och strödde på grillkrydda. Så himla mumsigt.
In i ugnen på 200 grader ca fem minuter.
Dom ska bli krispiga och hårda.

Idag har jag också tagit kontakt med en som jag känner som är frisör för att kolla på om jag eventuellt skulle göra hårförlängning som födelsedagspresent. Mina tre hårstrån på huvet växer aldrig längre än till axlarna. Sen går det av eller blir helt kluvet och hemskt.
Har alltid önskat mej långt hår... 


Imorgon blir det späckat schema.
Barnloppis i Öjersjö, fotovernissage i Alingsås och äta på restaurang där vi ska fira min systers pojkvän som fyller 30.

Ska se färdigt på en film på tv bara, sen blir det sova för mej!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback