Utslagen

Trodde aldrig jag skulle somna igår efter att jag sovit så mycket men det var verkligen inga problem.
Jag somnade som en stock.
Astor däremot sov väldigt dåligt och vaknade flera gånger på natten. Typiskt när man inte e bra själv.
Chris gick upp med honom jättetidigt och så stannade han hemma idag.
Jag har haft ont i huvet hela morgonen och sov till halv elva.
Försökte gå upp men mådde illa och var helt matt samtidigt som huvet bankade. :(
Tabletten verkade inte hjälpa heller men efter att jag tvingat mej upp och äta lite och dricka en kopp kaffe mådde jag bättre.


Avbokade träningen.
Är fortfarande lite seg och trött men jag mår mycket bättre i alla fall. Skönt.

Nu har Astor somnat igen.
Ska ta mej en till kopp kaffe... 
Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback