Crazy dag

Idag har vi hållit på och renoverat, röjt, städat, rensat i rabatter och mellan plattorna där ute.
Jag har även hämtat en overall till Astor, storhandlat, sålt den vita fåtöljen, åkt och köpt flyttlådor, städat köket och lagat mat flera gånger.
Chris har lagt lister i hallen, satt fast en dörrkarm in till Fias rum och även listat runt dörren. Sen har han flyttat garderober tillbaka till hallen och hämtat en till paxgarderob från Öjersjö. Den fick han också montera ihop eftersom den var isärplockad
Samtidigt har vi tagit hand om två barn.

Har även sorterat alla dessa kläder hela dagen, mellan varven i olika storlekar och lagt i egna flyttlådor.
Nu är det alla ytterkläder, regnkläder och skor kvar att sortera...

Min rygg gav upp till slut och det högg som fasen hela tiden så jag fick sätta mej - i en soffa som för övrigt saknar klädsel - för den håller vi också på och tvättar.
Rensade ur alla Astors kläder ur hans garderob och ersatte med nästa storlek - 68. Har inte så mycket i den storleken så det får bli att skaffa lite mer...

Nu är jag helt slut!
Det är ett under att jag ens orkade skriva detta inlägg!

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback