Då var det officiellt...

...och då kan jag skriva om det.
 
För över två månader sedan fick Chris veta att han skulle få ett annat jobb och idag blev allt klart och han kunde säga upp sej från sitt gamla.
Han verkar glad och självklart är jag det med.
Detta innebär att han kommer att jobba åtta timmar om dagen måndag till fredag och inga helger.
 
Därav kan jag inte gå in och jobba som vikarie några dagar i veckan som jag hade planerat innan vi skaffade Astor, möjligtvis på helgerna men jag jobbar ju med barn och dom allra flesta förskolorna är inte öppna på helgerna,
Den värsta krisen har dock lagt sej. Jag har kommit till ro med att jag ska va hemma i ett år. 
Jag har hittat rutiner med alla barnen, börjat gå till öppna förskolan mm så det känns inte helt jättejobbigt längre.
Dessutom blir jag inte helt själv en hel dag längre som nu när Chris jobbar tolv timmar, utan kommer att vara tillsammans med oss på eftermiddagarna. 
Nu är han ju inte hemma förrän vid åtta på kvällen och redan borta långt innan nån annan hunnit vakna.
 
Så... Den 17e nästa månad börjar han på sitt nya jobb. 
Spännande! :)
 
 
Älskar dej tokgubbe! <3

Kommentarer
Postat av: N

Grattis ta mig fan till tokgubbens nya jobb :-) :-)

2013-09-18 @ 22:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback