God kväll i stugorna

Vad gör ni en sån här fredag kväll?
Jag sitter i vardagsrummet med två iPhones, en laptop och tv:n på. Multitasking. :)
 
Jag var så trött i morse så jag hörde inte att Eskil hade vaknat. Tur Chris hörde honom då...
Jag och Astor fortsatte att  sova men blev väckta av dom stora som skulle till skolan. 
Sen blev vi väckta igen när dom ringde upp från vårdcentralen.
Vi fick en tid vid elva och läkaren konstaterade att Sara hade en vagel i ögat.
Det blev salva i fem dagar, morgon och kväll.
 
När alla sov tog jag en promenad med min granne Åse och sen gick jag hem och gjorde lax.
 
 
Sen åkte Chris ner med Sara och Eskil och handlade och hämtade ut salvan från Apoteket.
Astor sov så jag passade på att bada och fila fötterna och sen fixa håret efteråt. Härligt med lite tid för sej själv. :)
 
 
På kvällen blev det sparrissoppa.
Den var himla god.
 
 
 
Nu funderat jag på att gå och sova.är väldigt trött. Har varit det hela dagen...
 
God natt på er allihop!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback