My life

Har skrivit det förut, att allt jämt klumpar sej till en och samma dag i mitt liv jämt... Väldigt konstigt. Så idag har jag spenderat dagen med att sitta i bilen hela dagen och kört runt hela Göteborg.
Först var jag på Ikea med min syster. Hon hade glömt att köpa en del till skrivbordet. Jag handlade massa grejer igen. :)
Sen körde jag Lottagrannen till Västra Frölunda där hon hämtade en lite soffa till sin dotter som hon fyndat gratis på Blocket. We love Blocket hon och jag. :)
Sara var med oss och så lämnade vi henne på cheerleadingen på vägen.
Hemma lämnade jag bara av Lotta och hennes fåtölj och så tog jag med mej Eskil och Chris till Bauhouse där vi köpte golvlister till hallen.
Sen åkte vi och handlade på Ica.
Därefter dumpade jag av lister, Chris och Eskil med varor och åkte och hämtade Sara.

Jag har också hunnit skura golvet tre ggr idag mellan allt flängande och lagat mat har jag också gjort. Gjorde bland annat en LCHF smoothie. Den var faktiskt god. Konstigt bara att inte ha socker i nått... Man är ju så van vid att allt ska smaka sött.
Städade lite där nere i hallen också ikväll så det ser någorlunda ut.

Är helt slut. Ska gå och sova.
Har också träningsvärk efter golvfogningen i båda armarna. Speciellt underarmarna. Fy fasen! Värsta värken. Är helt svag, kan knappt bära nått alls.
I natt hade jag så ont så jag vaknade.
Är helt otränad över allt efter ett år i soffan när jag var gisslan i min kropp som strejkade pga graviditeten.
Har förresten träningsvärk i hela kroppen, känner i bena, rumpan och ryggen men mest i armarna.

Nu säger jag godnatt och visar lite bilder på mina fynd från Ikea imorgon.
Just nu e det inte läge att fota nått!
Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback